Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 3. joulukuuta 2014

JOULUKALETERI LUUKKU 4

Tää on nyt eka luku jossa alkaa ees vähän tapahtua :D pyrin tekemään tästä sellasta rentoo lomailuu joten on turha oottaa mitään ”Niin hän meni kuuhun” hommia x)Kyllä tässä tarinassa jotain tapahtuu sen voin luvata, mutta ei tosiaan mitään ylidramaattista. Kuitenkin enjoy!

Kävellessäni ulos suksivuokraamosta kello oli 10.07. Yhtäkkiä vieressäni olevan rakennuksen ovi avautui ja tärähti päin kasvojani. Horjahdin maahan ja sukset tipahtivat kädestäni. Siinä samassa näin vaaleat kasvot ylläni.
-Oletko kunnossa? noin ikäiseni poika kysyi sujuvalla englannin kielellä.
-Kyllä kai, sanoin ja jatkoin:
-Täällä on näyttävästi joku muukin joka ei puhu tuota ihmeellistä kieltä.
-Joo, tunnetko tätä paikkaa vielä? poika kysyi.
-En, olen täällä ensimmäistä päivää, sanoin.
-Minäkään en tunne tätä paikkaa joten voimme varmaankin tutustua rinteisiin yhdessä, ja minä olen muuten Niall, poika (siis Niall) sanoi.
-Käy, sanoin ja lähdimme kävelemään kohti hissejä.

Istuessamme hississä kauniit maisemat kulkivat ohi. Puut olivat verhoutuneet lumeen ja jäätynyt Ylläsjärvi pilkotti kaukaa puitten takaa. Pitkän hiljaisuuden jälkeen Niall sanoi:
-Et sitten taida tietää kuka mä olen.
-E-en, änkytin naama punaisena. Olinko mennyt nolaamaan itseni jonkun julkkiksen edessä.
-Ei se mitään, ennemminkin hyvä etteivät kaikki vain ala kiljua nähdessään minut, poika vastasi tyynen rauhallisena.
-Saanko kysyä, että kukas sinä sitten olet? kysyin.
-Äh ei sillä ole väliä, kaikki vain alkavat kohdella kuin kuninkaallista enkä ikinä ystävysty kenenkään kanssa oikeasti, Niall jatkoi ja tuijotti lumiseen maisemaan.
-Jos kohtelen sinua kuin olisit vain se poika joka tönäisi minut lumeen koska ryntäsi sisältä liian kovaa vauhtia, voitko sitten kertoa, kysyin muistuttaen Niallia hänen edellisestä mokastaan.
-Hyvä on, hän sanoi:
-Olen maailman tunnetuimman poikabändin laulaja.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti