Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 23. joulukuuta 2014

JOULUKALENTERI LUUKKU 23

Tässä vielä luukku 23. ENÄÄ 1 YÖ JOULUUN!! joulukuu on kyllä hurahtanut ihan hirveen nopeesti! Ei muuta kun hope u like it ja kommenttia vaan kehiin!

Olin ollut oikeassa-voitin Niallin shakissa jopa 7-0. Niallin karvaan tappion jälkeen olimme jutelleet keskiyöhön asti, kunnes huonepuhelin oli soinut ja hänen hermostunut isänsä oli soitellut poikansa perään. Niallin lähdön jälkeen olin nukahtanut niille sijoilleni, eli tarkalleenottaen nojatuoliini. Onneksi äiti oli kuitenkin käynyt sammuttamassa kynttilät.

Heräsin nojatuolissa. Hetkinen. Miksi olin nojatuolissa? Hetken muisteltuani illan tapahtumat alkoivat piirtyä mieleeni. Meillä oli ollut todella hauskaa. Olimme nauraneet ja nauraneet. Lopulta kikatuksesta ei ollut tullut loppua ja Niallin ärsyyntynyt isä oli soittanut huonepuhelimeen metelin kuuluvan seinän läpi. En jaksaisi vielä nousta. En, vaikka oli jouluaatto. Nousin ylös nojatuolista ja hipsin sängylleni. Vedin peitteen pois ja hyppäsin vällyjen väliin. Eikä aikaakaan kun olin jo unessa.

Unimaailmani heikkeni. En tiennyt mikä oli raottanut unen untuvaista höyhenverhoa, mutta en nukkunut enää niin sikeästi kuin olin äsken nukkunut.
-Älä mölyä Ken! Kuulin äidin sähähtävän.
-Muttakun nyt on aatto! Ken murahti takaisin. Nostin pääni ylös peittojen seasta ja raotin silmiäni.
-Onko nyt jouluaatto? Kysyin innokkaasti.
-On on, sitähän minä olen yrittänyt tässä kertoa! Ken selitti kuin hänellä olisi ollut muurahaisia pöksyissään.

-Menään jo aamiaiselle! Kiljahdin ja ryntäsin suihkuun. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti