Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 30. marraskuuta 2014

JOULUKALENTERI LUUKKU 1

Eikö oo ihanaa kun on vihdoinkin joulukuu ja ollaan taas askelta lähempänä joulua! Sori kun näistä joulukalenteri luvuista tulee tooooosi paljon lyhyempiä mutta on vähän pakko koska

en ehtis tehä kaikkii ajoissa
en sais siitä millään 24 lukua.

joo mut.. enjoy! ja huomenna tulee joulukalenterin kakkosluku! JA MUISTAKAA ETTÄ JOULUKUUSSA TULEE LUKU JOULUAATTOON ASTI :D


Olen Sophia Hill. Minulla on pitkät vaaleat hiukset ja ruskeat silmät. Olen 18 vuotta. Olen juuri matkalla perheeni kanssa Lappiin Suomeen. Asun itse Yhdysvalloissa. Perheeseeni kuuluu lisäkseni äiti, isä ja neljä vuotias pikkuveli Ken. Rakastan laskettelua ja perheeni jokavuotisena perinteenä onkin ollut matka laskettelemaan eri maihin. Olemme saapuneet maahan viikkoa ennen jouluaattoa ja lähteneet kaksi päivää joulun jälkeen. Tällä kertaa matkan kohteeksi osui tuntematon Suomi.


-Milloin olemme perillä? pikkuveljeni Ken kailotti ja heräsin päivätorkuiltani.

-Matkaa ei ole jäljellä enää kauaakaan, isä sanoi ja hörppäsi kahvikuppinsa tyhjäksi.

-Haluan päästä jo hotelliin, poika jatkoi marinaansa.

-Ole hiljaa yritän levätä! tiuskaisin.

-Sophi kiusaa! Ken huusi.

-Ken lopeta siskosi ärsyttäminen ja Sophi voit puhua muille kauniimmin, äiti sanoi väsyneenä.

-Tuo aloitti, yritin mutta isän äkäinen vilkaisu taustapeilistä vaiensi minut.


Olin tylsistynyt. Isä sanoi jatkuvasti ettei enää ollut pitkä matka, mutta noin kahdenkymmenen kerran jälkeen se ei enää tuntunut kamalan uskottavalta. Auton valot nuolivat lumista metsää ja maisemat olivat peittyneet valkoiseen vaippaan. Terästin näköäni ja huomasin jäniksen juoksevan hengen hädässä kohti pesäänsä.



2 kommenttia:

  1. Mahtavaa! Odotan innolla 2 luukkua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti❤️ Mulle on TOSI tärkeetä kuulla tällasta palautetta:')

      Poista